Jamtam.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op onze reislog!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Jam (Jan, Allard en Marjon)

anna

Goede reis en veel plezier!!

pap en mam.

Karin en Ids

Veel plezier met elkaar en goede reis!

Helaas is het niet meer gelukt om elkaar te zien voor die tijd, want het is alweer half augustus ....

Tot later.

Monique

Heee JAM, een hele goede reis! Ik hoop dat jullie een geweldige tijd hebben! Geniet er maar lekker van.
Groetjes, Monique

MNM Oosterhuis

Goede reis luitjes!!!!!
Geniet ervan, mooi weer, zon, zee strand en vele andere avonturen in het vooruitzicht!

We halen de gemiste film wel op DVD als je terug bent!

Peter Hanning

Heel veel plezier gewenst. Genieten!

martin en jacobien

zijn jullie nu al onderweg...de tijd vliegt! we zijn erg benieuwd naar jullie verhalen en foto's. veel plezier samen!

pap en mam H.

Jullie waren vanmorgen allemaal al in een geweldige vakantiestemming. Allard stond te dansen buiten (was nog donker en extra spannend). Samen Met Martin en Lara naast elkaar op de achterbank! We hopen dat jullie een geweldige tijd hebben samen en geniet er van!!

REML

Pffff het is hier wel warm zeg ;-)
Maar zoooo mooi...

Laura

Fijn dat jullie veilig aangekomen zijn!
Heel veel plezier en geniet van het samenzijn!
Leuk dat we jullie kunnen blijven volgen!

ingrid

we hopen dat jullie veel mooie ervaringen op zullen doen en met een heleboel verhalen terugkomen!!
Johannes en ingrid

FrAnKo

He luitjes,

Goed nieuws dat jullie de weg naar Curaçao hebben gevonden. Tja Krentenbaard.......bekende bacterie, vooral bij babies, peuters en kleuters. Frank heeft dit ook gehad toen ie net 1 jaar was. Antibiotica doet wonderen. Oh ja, een tip: op de bultjes een beetje zinkzalf doen. Binnen 24 uur zijn ze ingedroogd en zijn ze bijna weg.
Heel veel plezier op de Nederlandse Antillen en tot Skype's.

Groetjes,
Frank, Annemieke en Koos (FrAnKo)