Jamtam.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op onze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Jam (Jan, Allard en Marjon)

Reacties

Reacties

anna

Goede reis en veel plezier!!

pap en mam.

Karin en Ids

Veel plezier met elkaar en goede reis!

Helaas is het niet meer gelukt om elkaar te zien voor die tijd, want het is alweer half augustus ....

Tot later.

Monique

Heee JAM, een hele goede reis! Ik hoop dat jullie een geweldige tijd hebben! Geniet er maar lekker van.
Groetjes, Monique

MNM Oosterhuis

Goede reis luitjes!!!!!
Geniet ervan, mooi weer, zon, zee strand en vele andere avonturen in het vooruitzicht!

We halen de gemiste film wel op DVD als je terug bent!

Peter Hanning

Heel veel plezier gewenst. Genieten!

martin en jacobien

zijn jullie nu al onderweg...de tijd vliegt! we zijn erg benieuwd naar jullie verhalen en foto's. veel plezier samen!

pap en mam H.

Jullie waren vanmorgen allemaal al in een geweldige vakantiestemming. Allard stond te dansen buiten (was nog donker en extra spannend). Samen Met Martin en Lara naast elkaar op de achterbank! We hopen dat jullie een geweldige tijd hebben samen en geniet er van!!

REML

Pffff het is hier wel warm zeg ;-)
Maar zoooo mooi...

Laura

Fijn dat jullie veilig aangekomen zijn!
Heel veel plezier en geniet van het samenzijn!
Leuk dat we jullie kunnen blijven volgen!

ingrid

we hopen dat jullie veel mooie ervaringen op zullen doen en met een heleboel verhalen terugkomen!!
Johannes en ingrid

FrAnKo

He luitjes,

Goed nieuws dat jullie de weg naar Curaçao hebben gevonden. Tja Krentenbaard.......bekende bacterie, vooral bij babies, peuters en kleuters. Frank heeft dit ook gehad toen ie net 1 jaar was. Antibiotica doet wonderen. Oh ja, een tip: op de bultjes een beetje zinkzalf doen. Binnen 24 uur zijn ze ingedroogd en zijn ze bijna weg.
Heel veel plezier op de Nederlandse Antillen en tot Skype's.

Groetjes,
Frank, Annemieke en Koos (FrAnKo)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!