Jamtam.reismee.nl

Ruige rit

Dag allemaal, Eindelijk weer een berichtje vanaf Aruba. We hebben ook niet zoveel uitgevreten, dus heel spectaculair was het dan ook niet wat we konden melden. Allard was afgelopen donderdag jarig, maar dit hebben we hem even verzwegen om te voorkomen dat hij naar huis wil om naar school te gaan. We hebben Allards verjaardag stiekem gevierd met een Jeeptocht op vrijdag. Met een huurjeep zijn we langs de ruige kust gereden over zandweggetjes. Het eerste deel was prachtig, van het kerkje van Alto Vista naar de ingestorte natuurlijke brug. Deel twee viel in de categorie stoere verhalen voor thuis. De route naar de natural pool (Conchi) leek wel op de Camel trophy. Het was een route van een half uur over paden met dikke stenen, waarbij vaak niet duidelijk was of het wel de route was. Gelukkig kwam je af en toe een Jeep als tegenligger tegen, wat weer wat hoop gaf. Allard schaterde van het gestuiter in de Jeep. Marjon vond het niet echt grappig, mild uitgedrukt. Vandaag hebben we de bazar in Noord bezocht. Het dak van de St. Annakerk is door een windhoos verwoest. En voor de restauratie is geld nodig. Op de bazar hebben we lekkere cakejes en onze warme hap gehaald. Aanstaande donderdag vliegen we via Curacao naar Trinidad. Tot dan toe zullen we nog wel niet meer veel ondernemen. Misschien nog naar het strand en af en toe een plons in het zwembad. Allard vermaakt zich verder prima. Hij krijgt van de cassiere in de supermarkt   een auto, door zijn smachtende blik op het autorekje bij de kassa. Verder zwemt hij inmiddels met het hoofd onder water, omdat hij grote jongens na wil doen. De groeten, JAM Ps. De foto's komen weer eens een dag later