Jamtam.reismee.nl

Lagun

Bon dia, Inmiddels zijn we alweer vijf dagen in Lagun, onze derde en laatste bestemming op Curacao. Samen met pa en moe H. hebben we een vakantiehuis gehuurd, direct aan zee. Het is ruim, met groot balkon en een trappetje naar de zee in ons eigen aquarium. Het waait hier lekker door zodat de temperatuur prima is. Pas na 14 uur wordt ook het balkon hier te heet. Van muskieten hebben we veeeeeel minder last. Op Allard na slapen we zelf zonder klamboe, hoe gewaagd! We ondernemen nog niet zoveel. Veel rondhangen rond het huis, leguanen kijken, wat zwemmen. Soms vanaf het trappetje, soms in het opblaaszwembadje, soms aan het strand. Wel waren we gisteren aan de ruige noordkust om daar het water te zien opspatten, mooi (shete bocas). We hebben daar ook gegeten,want in het weekend kun je daar lokaal eten krijgen (pompoenpannekoeken, stoofvlees met rijst en vis). Op de terugreis hebben we in Barber koekjes gekocht bij de locale dulceria. Allard en opa waren net even naar de kerk. Beelden kijken, liedjes luisteren, praatje luisteren in het Papiaments, volgens Allard. De komende dagen zullen we nog eens naar Willemstad rijden, en even via St.Willibrordus ofzo. En verder niksen. Groeten, JAM

jan en Lineke

Zo te lezen gaat het jullie daar goed naar de zin, kan Henk eigenlijk wel tegen 'NIKS DOEN"?
Er zal genoeg te fotograferen zijn denk ik, geniet ervan en neem de warmte mee naar huis, dan kom je makkelijker de winter door!!!!!!DOEI