Jamtam.reismee.nl

Wat uitstapjes gemaakt

Bon dia, Met Allard gaat het inmiddels beter. De bulten van de apenpokken worden kleiner. Hij mag binnenkort weer bij ons in het zwembad. Veel in zee zwemmen en de antibiotica deden het goed. Naast zwemmen in ons eigen zwembad hebben we nog een paar uitstapjes gedaan. Zo zijn we geweest op playa Lagun en hebben we gegeten bij Peter, de eigenaar van het hotel aan de baai. Ook zijn we bij het zeeaquarium geweest in Willemstad. Hier hebben we een aantal shows gezien. Dolfijnen-, zeeleeuwen- en een haaienshow. Verder kon je flamingo's en schildpadden voeren. Dat laatste heeft onze held Allard gedaan. Na afloop van ons bezoekje aan het zeeaquarium hebben we een bezoekje gebracht aan de plaatselijke AH. We zijn dus weer voorzien van onze dosis hagelslag. Vandaag zijn we 's ochtends naar playa Daaibooi geweest en hebben we 's middags gezwommen en zijn de dag geeindigd met een BBQ. De afgelopen dagen was het erg warm. Er was nauwelijks wind en geen regen. Het valt niet mee ;-). Ayo, Jongsmaatjes en Tammengaatjes